دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1399 - 01:35

لیگ‌قهرمانان‌اروپا| اشتباهات سریالی مدافعان بارسا در شب تحقیرآمیز مسی و یارانش/ بایرن با ۸ گل برای مدعیان خط‌ونشان کشید

تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست سنگین بارسا برای مدعیان کسب جام لیگ‌قهرمانان خط‌ونشان کشید.
کد خبر : 508039
لیگ+قهرمانان+اروپا-+بایرن+مونیخ-+بارسلونا.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شب سوم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسا و بایرن در لیسبون به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه ۸ بر دو  به سود شاگردان فلیک به پایان رسید.


بایرن در این بازی خیلی زود توسط مولر در دقیقه ۴ به گل رسید اما بارسا خیلی سریع این گل را روی اشتباه آلابا مدافع بایرن در دفع توپ و گل به خودی در دقیقه ۷ جبران کرد. شاگردان ستین در عرض چند دقیقه می‌توانستند دو گل دیگر توسط سوارز و مسی به ثمر برسانند که نویر و تیر دروازه این اجازه را به آنها ندادند.


در ادامه بایرن در عرض ۹ دقیقه موفق شد سه گل دیگر توسط پرشیچ(۲۲)، گرنابری(۲۸) و مولر(۳۱) به ثمر رسانده و نیمه اول را با ۴ گل به رختکن برود.


با شروع نیمه دوم باز این تیم بایرن بود که کنترل بازی را در دست داشت و بارسا همچنان در خط دفاع پر اشتباه و ناتوان در بازیسازی نشان داد. البته پرس سنگین شاگردان فلیک باعث شده بود هافبک‌های بارسا از بازی خارج شوند.


نکته عجیب بازی ضعیف سمدو در سمت راست خط دفاع بارسا بود که باعث شده بود بایرنی‌ها تقریبا همه حملات خود را از این جناح ترتیب دهند اما ستین هرگز تغییری در این سمت خط دفاعش ایجاد نکرد.


بارسا در نیمه دوم در دقیقه ۵۷ موفق شد توسط سوارز به گل برسد اما در ادامه بازی این بایرن بود که باز هم نهایت استفاده را از اشتباهات سریالی مدافعان برسا برد و تا پایان بازی به سه دیگر دست یافت.


کیمیچ(۶۷)، لواندوفسکی  (۸۲)، کوتینیو (۸۶و ۸۸) گلزنان دیگر بایرن بودند.


نتیجه تحقیر آمیز این بازی بدون شک با اخراج ستین و شاید کنار گذاشتن چند بازیکن بارسا همراه باشد.


بایرن در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی امشب منچستر‌سیتی و لیون خواهد رفت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب